ЦСКА продължава с пълна сила работата върху една от двете големи цели пред настоящото ръководство на клуба – реконструкцията на стадион „Българска армия“. Последната голяма стъпка в тази насока бе подписаният меморандум между клуба и държавното дружество, собственик на съоръжението – „Сердика Спортни имоти“, който зададе конкретни отговорности и срокове пред двете страни.
Така при добре стекли се обстоятелства реални строителни действия могат да започнат в началото на лятото, но по реновацията не е взето едно от най-важните решения, разкрива „Тема Спорт“.
Според информацията, на „Армията“ още няма конкретна позиция за това как ще се казва на практика чисто новото съоръжение на „червените“.
Най-логичните варианти пред ръководството на ЦСКА са няколко и всеки от тях е добре обоснован. Първият е името на стадиона да се запази – „Българска армия“, като по този начин ще се съхрани наследството на старото съоръжение, което е открито през 1967 г.
Втори вариант на „Армията“ е стадионът да вземе име, което изцяло да е свързано с клуба, но да е ново. Такъв е случаят с Тотнъм, който след реновирането на „Уайт Харт Лейн“, му даде име „Тотнъм Хотспър Стейдиъм“.
Най-големи са притесненията около третия вариант, в който реновираната арена ще бъде кръстена на рекламодател. Така инвеститорите ще могат да избият по-бързо част от вложените средства.
Както е известно, ЦСКА ползва опита на SportFive с построяването на стадиона на Ференцварош в Будапеща. Там моделът е точно такъв – той се нарича „Групама Арена“.
Вижте Саша Илич каква трансферна грешка ще избягва в ЦСКА!
С подкрепата на гоблени за шиене и диамантени гоблени
Източник: sportlive.bg