ВАР почти лиши Меси от световната титла: втора дузпа за Франция категорично нямаше (ВИДЕО)

Аржентина и Франция се погрижиха да направят финал, който безспорно се нарежда до най-впечатляващите такива. В крайна сметка Световното първенство по футбол, което се проведе в Катар, бе спечелено от южноамериканската страна.
„Гаучосите“ и „петлите“ направиха заряда толкова голям най-вече чрез многото попадения в срещата. Оказва се обаче, че едното от тях не е трябвало да се случи по този начин. Става въпрос за гола, който направи драмата пълна, тъй като прати мача към развитие с изпълнение на дузпи.

Това бе попадението за 3:3 в продълженията. Негов реализатор бе Килиан Мбапе, който вкара два гола от дузпа в мача. Оказва се обаче, че вторият 11-метров наказателен удар не е трябвало да бъде отсъден от главния съдия Симон Марчиняк.
В ситуацията именно Мбапе си я спечели, след като отправи опасен удар от границата на наказателното поле, а топката бе спряна по пътя към вратата на Емилиано Мартинес с ръка. Категорично нарушение на правилата!
НО! Секунди преди това се вижда как при центрирането, след което топката се озова в Мбапе, всъщност футболист на Франция много явно играе с ръка, която е във всичко друго, но не и естествена позиция. 
Цяло чудо е, че Марчиняк не получи сигнал от ВАР да преразгледа ситуацията. В крайна сметка дузпата бе свирена и реализирана. Вижте момента с играта с ръка чрез видеата по-долу в материала (на едното се вижда ситуация от по-близо).
Освен това пък бе доказано, че съдията е нарушил правило, за да зачете гол на Меси във финала (ВИДЕО).

Video edited on Kapwing

Video edited on Kapwing

С подкрепата на гоблени за шиене и диамантени гоблени

Източник: sportlive.bg